Menu Zavřeno

Ceník

CO JE BODYFORMING?
Bodyforming spojuje aerobní aktivitu s posilováním. Základní pomůckou pro toto cvičení je váha vlastního těla, díky čemuž nedochází k přetížení kloubů nebo svalů. Cvičení se stupňuje zvyšováním opakování cviků a zkracováním přestávek mezi cviky. Díky bodyformingu redukujete hmotnost, pracujete na své vytrvalosti, výkonnosti a také síle. Zlepší se vaše rovnováha, pohyblivost a správné držení těla.

VÝHODY BODYFORMINGU
Mezi největší výhody patří, že při cvičení zapojíte maximum svalových skupin. Další výhodou je také to, že zapojujete a aktivujete především střed těla, čímž posilujete břišní a zádové svalstvo.

PRO KOHO JE CVIČENÍ VHODNÉ?
Toto cvičení je vhodné pro všechny kromě těhotných žen. I ty však mohou část cviků provádět, ale celkový plán musí upravit dle svých možností.

JAK VYPADÁ LEKCE?
Bodyformingu se můžete věnovat i doma, stačí vám k tomu podložka, ručník a popřípadě video se cviky. Na začátek je však lepší navštívit alespoň jednu lekci s trenérem. Ten vám ukáže, jak cviky provádět správně a hlavně efektivně. Na lekci bodyformingu vás čeká rozcvičení, při němž zahřejte svaly a rozhýbete tělo. Poté se připravujete na zátěž. Velmi vhodné jsou krouživé pohyby, a to hlavou, boky, koleny, ale i rameny. Následně se pouštíte do samotných posilovacích cviků, jimiž posilujete například šikmé břišní svalstvo, dolní končetiny, záda i ruce. Každá lekce je zakončena protažením a strečinkem.

Spolupracuji